Untuk memohonan ke SEMI ABIM Sungai Ramal sila download borang-borang berikut
1. Borang permohonan SEMI ABIM Sungai Ramal (4 muka surat)
2. Borang senarai semak (1 muka surat)
Sila lampirkan bersama dokumen di bawah:
1) Salinan Kad Pengenalan Pelajar.
2) Salinan Keputusan PMR/UPSR/PSRA/SPRA yang berkaitan.
3) Salinan Sijil Ko-Kurikulum.
4) Salinan Sijil Berhenti Sekolah.
5) 2 keping gambar berukuran passport (Tidak dikembalikan).
6) 1 Salinan kad pengenalan penjaga.
7) 1 salinan Akuan Disiplin Pelajar
Borang perlu dicetak dan hantar ke Kaunter Khidmat Pelanggan beserta bayaran untuk ujian kelayakan sebanyak *RM150* dan dokumen-dokumen di atas
Pages - Menu
▼
Halaman
▼
Selasa, 21 Februari 2017
Jumaat, 17 Februari 2017
52 orang Calon UPKK 2016 peroleh 8A
Tahniah diucapkan kepada murid-murid Tahun 5 sesi 2016, ibu bapa / penjaga dan guru-guru atas kejayaan yang dicapai di dalam peperiksaan UPKK (JAKIM) .
Seramai 52 orang calon UPKK 2016 telah memperolehi 8A di dalam peperiksaan tersebut. Untuk makluman murid-murid Tahun 5 sesi 2016 adalah calon-calon sulong yang mengambil peperiksaan UPKK (JAKIM).
Rabu, 8 Februari 2017
Makluman permohonan kemasukan ke Tahun 1 sesi 2018
Untuk makluman, permohonan kemasukan ke tahun 1 sesi 2018 telah dibuka.
Borang permohonan boleh didownload di sini.
Ibu bapa / penjaga perlu juga memuat turun Borang Senarai Semak Permohonan di sini.
Ibu bapa / penjaga perlu juga memuat turun Borang Senarai Semak Permohonan di sini.
Ibu bapa / penjaga perlu menghantar salinan berikut semasa menghantar borang permohonan di Kaunter Khidmat Sekolah.
1 Salinan sijil kelahiran & mykid anak
1 Salinan ic ibu & bapa
1 Salinan bil utiliti
1 Salinan slip gaji ibu & bapa
Sekiranya bekerja sendiri, sila lampirkan penyata bank peribadi
1 Salinan ic ibu & bapa
1 Salinan bil utiliti
1 Salinan slip gaji ibu & bapa
Sekiranya bekerja sendiri, sila lampirkan penyata bank peribadi
setiap salinan perlu disahkan terlebih dahulu.
Borang perlu dicetak dan hantar ke Kaunter Khidmat Pelanggan beserta bayaran untuk ujian kelayakan sebanyak *RM150*
Permohonan hendaklah dihantar sebelum 31/7/2017*
Manakala Ujian Kelayakan akan diadakan pada *12/8/2017*.